Wykopy pod fundamenty przy budowie domu
4 września 2017Dlaczego katalizatory są drogie w kupnie i sprzedaży?
4 września 2017Reklama z linkami sponsorowanymi – twoja firma stanie się widoczna!
Odpowiednio dobrana reklama internetowa pozwala na uzyskanie bardzo dobrych wyników. Gdy również myślisz o tym, aby z niej skorzystać, ale nie wiesz, na co postawić, sprawdź razem z nami linki sponsorowane. To jeden z najpopularniejszych typów reklamy w internecie – skuteczny i tani!
Linki sponsorowane, AdWords czy boksy reklamowe lub reklamy PPC – w taki sposób określa się jedną formę reklamy, która obecnie zalicza się do najczęściej wybieranych w internecie w Polsce i na świecie. To reklama bazująca na działaniu wyszukiwarki internetowej, która dopasowuje się do użytkownika i dzięki temu jest tak skuteczna.
Na czym polegają linki sponsorowane?
Gdy korzystamy z wyszukiwarki Google, oprócz standardowych wyników będących odpowiedzią na nasze zapytanie (nazywane są one linkami organicznymi), znajdziemy też na stronie reklamy – są one oznaczone specjalnymi boksami reklamowymi. Możemy zobaczyć je na samym szczycie listy wyszukiwania oraz na dole i po bokach, często z dodatkową grafiką.
To właśnie te boksy reklamowe zawierają linki sponsorowane – nazwę strony internetowej oraz krótką informację na jej temat mającą zachęcić do odwiedzin. Jako że linki te zależne są od tego, co wpisaliśmy do wyszukiwarki internetowej, są też tak skuteczne – trafiają od razu do osób zainteresowanych danym produktem, usługą, marką czy firmą.
Główne zalety reklamy z linkami sponsorowanymi:
- niskie, atrakcyjne koszty reklamy
- możliwość kontroli budżetu reklamowego
- wysoka skuteczność przez precyzyjne dotarcie do odbiorców
- dostępny pomiar skuteczności
- reklama tekstowa, graficzna, a nawet audiowizualna
- możliwość zmiany kampanii w trakcie jej trwania
Dużą zaletą jest też fakt, że kampanię linków sponsorowanych AdWords możemy prowadzić samodzielnie. Oczywiście, możemy też skorzystać z pomocy agencji reklamowych mających w tej dziedzinie szersze doświadczenie.
Linki sponsorowane – płacisz tylko za kliknięcie!
Jak już wspomnieliśmy, linki sponsorowane są korzystne cenowo dla reklamodawcy. Wynika to z faktu, że może on samodzielnie zaprojektować kampanię pod kątem ponoszonych kosztów. Wyznaczamy wtedy budżet, którego nie chcemy przekroczyć. Koszty naliczane są wtedy nie za wyświetlenie reklamy, ale za kliknięcie w nią – to właśnie model reklamowy PPC, czyli Pay Per Click – zapłata za kliknięcie.
Do skorzystania z linków sponsorowanych zaprasza agencja Top Position, która posiada wieloletnie doświadczenie w swojej branży. Więcej informacji znajdziemy pod adresem: https://www.topposition.eu/uslugi/linki-sponsorowane/.